Mina auktioner på Tradera

tisdag 25 juni 2013

Nyheter!

Hej igen!

Nu blir det lite tätare mellan inläggen. Har äntligen hunnit ta lite kort på nyheterna som har kommit in. Det mesta är dekorationer av metall men även papper och stämplar. Har beställt en hel del hörn av olika slag och stolekar.
 Riktigt stora härliga hörn som man kan lägga dit lite bling bling. Ett stor lås till album eller låda?
Änglar vingar, en söt liten uggla m.m. Q-cuts har börjat med punchar och de är små med fjärilar och en blomma. Kommer att finnas på webshopen.
 Här nedan ser ni papper i 20x20 cm med serier som ni säkert känner igen. Jag har upptäckt 20x20 är en väldigt bra storlek till album och Bind-it-all projekt. Jag tänkte börja på en receptbok med Dovecrafts underbara mumsiga papper (den i mitten) Cupcake Boutique. Den finns i 15x15 och 20x20 papper.
Fizzy Moons små söta clear stamps finns nu med andra motiv. Mycket med paket och vänskap.

Mera papper och stämplar är på väg in från bl.a. Prima, enfärgat papper m.m.

Man kan alltid komma in på scrapträffen och handla även om man inte har tid till att scrappa.

Det finns några platser kvar på lördag och söndag så passa på nu. Christine har med sig en hel del inspirerande material. Det kommer bli lite tävlingar och fina priser.

Varmt välkomna till scrapträffen!

Sölvi

1 kommentar:

  1. Jag kan inte låta bli att kommentera. Jag såg de metall hörn du har på webbshop och jag bara skrek: "ÅÅ, precis vad jag vill ha". Får man förbeställa? Jag längtar så till helgen...Pss, jag har ett nytt projekt på gång. Kanske visar jag det på träffen.

    SvaraRadera