Mina auktioner på Tradera

tisdag 4 juni 2013

French Country, Secret Garden...

Det är namn på de senaste papperskollektioner från Graphic 45. Hej, kom ni ihåg jag visade en sneak peak i förra inlägg på ett album jag har börjat med? Jag har kommit en bit på väg och i det här albumet har jag använt nästan alla G45 papper jag har i min ägo. 



Så här såg det ut förra vecka. Det blir ett album med många sidor, gömmor...


Idag ska jag visa några sidor jag gjort med papper från kollektionen "Secret Garden". Det är ett häft med 24 dubbelsidiga papper. 12 olika mönster och 2 av varje mönster. Det finns att köpa hos Sölvi.



Här är två sidor jag gjort. 


En lite närmare titt på bilden. Nu har jag ungefär 5 sidor kvar att dekorera och sedan ska jag göra tags som jag kan stoppa i fickorna mellan sidor. Det tar en hel del tid och albumet växer långsamt fram. Känner mig faktiskt rätt nöjd och det blir ett vackert album vill jag lova. Att visa hela album kommer att bli några inlägg för det är många bilder. Men kommer ni till Scrappträff den 29/6-30/6 så kan ni se det själv. Jag kommer att ta med det och några andra album jag gjort. Kommer också att visa hur man ett album från grunden. Så har ni inte anmält er till träffen är det högtid att göra det. Väl, det var nog allt för den här gången. Om några dagar ska jag visa fler sidor av albumet. Välkommen tillbaka!

Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar