Mina auktioner på Tradera

onsdag 29 maj 2013

Alla vet...

"Alla vet att födelsedagskalorier räknas inte!" är en textstämpel jag använt här på kortet. Det är ett födelsedagskort.



Tanken bakom kortet var att många tänker ju på att komma in i sin baddräkt/bikini och därav texten " ...födelsedagskalorier räknas inte". Man ska inte ha dåligt samvete att njuta av sin födelsedagstårta eller cupcakes som är så populär nu för tiden. 



Sedan är det en liten sneak peak på den nya projekt jag håller på med. Ska säga att jag ha jätte kul med den. Vet inte om jag hinner visa den i färdig skick men om du kommer till scrap träffen så får du se den där och kanske rentav göra en sån under träffe? Information om Scrap träffen hittar på höger sidan här på bloggen. 

Det var allt för den här gången. Tack för att du titta in här. Önskar er en fortsatt härlig vecka.

Kram
Christine

Material på kortet: Stämplar från Vilda Stamps, Papper från bl a Graphic 45, Inkido. Allt jag har använt på kortet är från Scrap Magic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar