Mina auktioner på Tradera

fredag 24 maj 2013

Grattis kort

Hej! Det är fredag redan. Tänkte göra ett kort inlägg här. Grattis kort - till födelsedagar, dop, student...Det finns en helt del tillfälle då man behöver snabbt fixa till ett kort. 



Då är man glad och tacksam att ha vackra mönster papper hemma. T ex det här pappret med vackra bilder att mer dekoration känns överflödigt. Textstämpel med texten "Just for You" passar många tillfälle. Ett fint band och några charms. Ta, ta och du har ett fint kort att ge bort. Just det här var ett staffli kort och jag gav bort det till en konfirmation.


Jag älskar att färglägga. Med de senaste tiden hade jag varken tid eller lust. Då är dessa vintage bilder en skatt. Ett litet kort jag ganska snabbt fixat ihop med hjälp att några stämplar. 



Det här kortet har jag använt en textstämpel från Vilda Stamps och de små skorna har jag klippt ut ur ett mönsterpapper. Enkelt och snabbt. Hoppas att ni fick lite inspiration.

Kram
Christine

Material: Vintage ark från Inkido. Charms, band
Stämplar från Vilda Stamps
De flesta material jag använt här är från Scrap Magic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar