Mina auktioner på Tradera

tisdag 21 maj 2013

Till mamma

Hejsan, hejsan, det var visst ett tag sedan jag bloggade här. Det har hänt lite saker här hemma som tog lite tid och energi. Scrapa lusten ville bara inte infann sig. Men så kände jag mig lite som att bli träffad av "ketchup flaska" effekt. Först kom det inget, sedan inget och plötsligt hällde det bara ur...Japp, så jag gjorde raskt (ganska) 4 kort. Först ut är det 2 morsdagskort. Ni vet väl att det är nu på söndag?



På det här kortet har jag använt en bild från Inkido. Textstämpel från Vilda Stamps och fjärilar var stansad av punchar från NS. Den stora rosen har jag fått. Papper är från Scrap Magic.



Kort nr 2 har jag använt kant stans från MS. Mönster papper och charms från Scrap Magic. Tags är bilder ur papper från Grahpic 45. Om en eller två dagar ska jag visa två andra kort jag har gjort. Hoppas att ni fick lite inspiration. På återseende!

Kram
Chrisitne

Material: Papper - Graphic 45 och Scrap Magic
Charms, punch från Martha Steward och Nellie S
Stämpel från Vilda Stamps

1 kommentar:

  1. Vilka söra kort du gjort, hittade din blogg efter att vunnit en av dina tradera auktioner. Ska kolla på dina alster och se om jag kan få lite insperation har idetorka just nu

    SvaraRadera