Mina auktioner på Tradera

måndag 24 juni 2013

Skön sommar!

Skön sommar!

Jag har sommarlov!! Äntligen har min semester börjat! Denna långa vinter och korta vår har varit fyllt med sorg, valet av utbildning och jobb och ännu mera jobb. Men nu är det över och jag får tid och ork till scrap och blogg.

Har en hel del nyheter men det ska jag lägga upp senare tänkte börja med ett kort. Vi var tyvärr tvungna säga upp en kollega på jobbet och jag fick uppdraget att göra ett kort och så här blev den.

 Jag har fastnat för denna enkla vikning med kortet. Har använt papper och stämpel från Kaiser Craft. Dies från Qcut, kommer in under veckan. Stämpeln är tyvärr slut.
 På insidan har jag gjort ett mindre avlångt kort som man kan vika upp. Notpapper från något spill som jag hittade i min låda. Alla charms finns att köpa hos Scrapmagic.
På baksidan använde jag en stämpel från Vilda Stamps nya stämpelkit - Steampunk. Älskar dessa stämplar, är helt såld på steampunk. Kitet med över 10 st olika stämplar med steampunktema finns att köpa direkt på min sida på Tradera eller selloshopen. Jag använde samma papper med luftballongen 30x30 till ett helt kort.

Vill gärna göra reklam för scrapträffen i helgen, har fått lite återbud så nu finns det extra platser så passa på!
Christine kommer med mycket inspiration och lite nyheter blir det förstås.

Senast på torsdag kan man anmäla sig. bara att maila mig på solvihon@yahoo.com.

Vi hörs senare med nyheter!
Om inte ha en jätteskön sommar!!
kram
Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar