Mina auktioner på Tradera

söndag 16 juni 2013

Kort, tag och bokmärker

God söndag! Här är vädret ganska bra. Soligt och blåsigt. Tänkte göra ett kort inlägg idag. Imorgon måste jag lämna in både dator och modem. Dessa två saker har orsakat en viss blodtrycksförhöjning de sista dagarna. Krångel är väldigt tålamod prövande. Nä, nu har jag beklagat nog. Eftersom jag inte vet hur länge jag är utan dator så vill jag passa på att visa några små saker jag gjort.





Här ser ni två kort och ett bokmärke. Papper jag använt är mest från Graphic 45.



Kortet i mitten är 8,5x9,5 och när man öppnar det ser det så här ut. Papper är från kollektioner "The Secret Garden" och "The French Country". Min tanken var att kortet kan användas även som ett bokmärke.



Bokmärke är vad den här bilden visar. Det vackra mönster papper har jag fått. Kom tyvärr inte ihåg vilket företag. Lilla bilden är från "The Secret Garden".



Sist, ett mini kort. Det är i storlek 6,6x6,6 och tar inte lång tid att göra. Roligt att ge bort tillsammans med en liten blomma. Det var allt för idag och jag hoppas att det inte dröjer länge innan jag får tillbaka datorn.

Ha det gott och önskar er en bra vecka som kommer.

Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar