Mina auktioner på Tradera

onsdag 1 februari 2012

Scrappträffen.

God kväll!

Hoppas att ni sitter inne och värmer er med lite scrapping. Det gjorde vi i lördags och jag tänkte visa lite bilder från scrappträffen. Vi var 5 personer och vi hade mycket mycket trevligt. Några gjorde kort och några LO och alla var superduktiga!





Som ni ser så blev det superfina resultat. Nästa scrappträff blir också en lördag, fråga mig inte hur jag lyckats men jag har dubbelbokat mig igen!!

Det blir lördagen den 25/2 kl.14-18 i Vuxenskolans lokaler. Meddela mig via mailen. Har du tid och lust så är det bara och anmäla sig. Marie kommer ev. att visa lite färgläggning med bl.a.distress.

Lite reklam, jag har en bloggcandy på gång. Har inte gjort det innan tänkte att nu är det dags. Ska bli väldigt roligt att få plocka ihop ett paket med härliga scrappsaker. Så håll utkik!!

Ha det gott resten av veckan. Glöm inte det är rea i affären hela februari ut med hela 50% !!

Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar