Mina auktioner på Tradera

söndag 5 februari 2012

Ett påskkort?

God söndagsmorgon! Hur har ni det i det kalla vädret? (äntligen vinter?). Själv har jag varit mest inom hus och beundrat det vackra vinterlandskap utanför mitt köksfonster. Här har det varit -20 grader kl 9 på morgonen. Brrrr! Bättre är det i mitt scraprum där jag får scrapa i lugn och ro.

Här kommer kort nr 2 med papper från mitt DT paket. Jag får be om ursäkt att bilden är något suddigt. Men jag hoppas att det går att se vilket fina papper och dekorationer som är med.




Stämpel Tilda med kaninen är från Magnolia. Liljor är stämpel från Docraft. Har använd en kantstans, glitterlim, halvpärlor, magicmach, band. Det lilla biljetten upp på höger hörnet är från Pion Design. Där kan man skriva "glad påsk", "grattis" el varför inte "till en vänn"? Se små fjärillar är klippt ur ett annat papper. All material kan ni hitta hos Scrap Magic.

Hoppas att ni fick lite inspiration. Önskar er en fortsatt härlig söndag.

Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar