Mina auktioner på Tradera

onsdag 29 februari 2012

Vi har en vinnare!!

Hej på er alla!

Hoppas att ni är friska och framför allt förväntansfulla.

Först vill jag tacka ALLA som har tittat in och tagit sig tid till att följa denna blogg och uppskattat denna candy!

Jag har fått titta in i så många underbara bloggar och så många kreativa människor det finns! Följare från hela världen, nästan ialla fall. Det är lite läskigt men superroligt!!

Ikväll har jag med hjälp av min dotter dragit fram en vinnare!!

Vinnaren har 3 dagar på sig att maila sin adress till mig solvihon@yahoo.com

Trumvirvel. Vinnaren är..............

REBECCA The miss Haven!! GRATTIS!!!

Till er alla andra vill jag bara säga misströsta inte. Det här var så roligt att jag kommer med all säkerhet att ha en minst lika fin bloggcandy igen.

Under tiden ni väntar kan ni gå in på Tradera på min sida: http://www.tradera.com/auktioner/SCRAPMAGIC
Där kan ni fynda och handla det mesta som man behöver till scrappingen. Nu har jag lagt upp flera superstora scrappaket, passa på.

Thank you all for you interest for my candy and keep your eyes open I´ll be back with more candy soon.

Keep scrapping!!

Massor med tack och kramisar

Sölvi

6 kommentarer:

  1. congrats to rebecca and thanks for giving us this chance!

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis till vinnaren!

    Kram
    Christine

    SvaraRadera
  3. Åååhh , kan inte fatta att detta är sant :):):) Tack snälla sölvi ! Candy'n är helt underbar :P
    Kram Rebecca

    SvaraRadera