Mina auktioner på Tradera

måndag 13 februari 2012

Vackra nyheter!!

Hej!

Idag är det verkligen en underbart vacker dag. En sån här dag ska man ju inte sitta inne men jag har redan varit ute i 2 timmar med hunden och verkligen njutit av denna vackra vinterdag. Då kan man unna sig lite scraptid.

Först ut kommer det lite ny inkomna vackra papper från MME´s serie Lost&Found. 2 st pappers serie Rosy och Sunshine. Dies från Dolly dies med helt supervackra dies, stansade ut så ni kan se resultatet. Självhäftande pearls från Prima och små clear stamps. Har tagit hem både B och C plattor till Cuttlebug.

Här kommer bilderna:





Det mesta finns på : http://www.tradera.com/auktioner/SCRAPMAGIC

Annars är det bara maila: solvihon@yahoo.com.

Imorgon ska jag äntligen lägga upp bloggcandy!!

Japp, äntligen tagit kort och förberett allt, vill vänta till imorgon på Alla hjärtans dag! Nu ska jag sluta, tänkte hinna scrappa något till imorgon.

Ha det gott i solen!!

Sölvi

2 kommentarer:

  1. åååå, vill ha,vill ha. Jätte fina dies. Min önskelista blir längre och längre...

    Kram
    Syrran

    SvaraRadera
  2. WOOW sååå mycket fint

    Får ta mej ett kik

    Kramis

    SvaraRadera