Mina auktioner på Tradera

onsdag 22 februari 2012

Nytt inlägg

Hej på er!

Sååå underbart roligt att så många av er är intresserad min bloggcandy!! Jag har kollat in alla nya följares blogg och ni är verkligen superduktiga!! Känn er mycket välkomna!!

You´re all very welcome to my blogg!

Jag har hunnit göra några kort förra veckan och jag har använt några av nyheterna så ni kan se vad som finns.

Ikväll blir det en tag, Alla hjärtans tag till min man och ett födelsedagskort.
Jag älskar dig stämpel från Tingtura, pappersrester och spets från Scrapmagic.

Det större hjärtat har jag bara klippt ut med fri hand och målat med Distress crackelpaint. Det lilla glitterhjärta är en cuttlebug stans.

Stämpel från inkido, swirls är det allra senaste från Prima. Charms från Scrapmagic.
Det mesta finns och köpa på tradera eller i affären.

Påminnelse om scrapträffen på lördag kl.14-18. Glöm inte anmäla nu, bara 2 platser kvar.

Ha det gott ikväll.

Sölvi

5 kommentarer:

  1. Håller tummarna för en vinst =) Pappret börjar ta grymt slut här=(

    SvaraRadera
  2. Så snygga tags, och kortet är ju bara så vackert, fint dekorerat!!

    Kramen Majsan

    SvaraRadera
  3. Superfin tag och läckert kort! :)
    Gillar blinget på kortet. :D

    Kram Annika

    SvaraRadera