Mina auktioner på Tradera

lördag 28 januari 2012

Första DT paket

Hej! Idag vill jag visa ett kort jag gjort med papper från årets första DT paket. I paketet finns det ett tio tal vackra mönster papper i storlek 15x15, ett clear stampset och ett paket med blandade blommor. Här är första kortet med material från paketet.


 
Det här mönster papper är redan så fint så jag vill inte "förstöra" det genom att överdekorera. Vintage bilden med badflicka är från Graphic 45. Blommor och annat dekoration på kortet hittar ni hos Scrap Magic. Alla Hjärtans Dag närmar ju sig så det kan vara ett sådant? Hoppas att ni fick lite inspiration.
Om några dagar har jag något annat att visa så kom tillbaka då. Önskar er en fortsatt fin helg!

Kram
Christine

3 kommentarer:

  1. Hejsan,av en slump hamnade jag på din sida.Vill bara säga att du gör helt fantastiska kort,jag blir alldeles varm av din fantasi.Har precis köpt på mig lite grejer för att prova på.Korten som står upp är så fina, är dom inte svåra att göra?Jag kommer att titta in här ofta.Tack för att du delar med dig av din konst.Kram Sabine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej,
      Va roligt att du tycker om mina kort. Korten som står upp, menar du trappstegskort? Det är inte alls svårt att göra. Mallen finns i Magnolia Inks januari nummer. Om du köper tidningen så hitta du den på s.36-37. Det tar bara lite tid med att dekorera kortet. Lycka till och välkommen åter!

      Kram
      Christine

      Radera