Mina auktioner på Tradera

fredag 13 januari 2012

Bokmärker á la Magnolia

God fortsättning! Idag är det min tur att göra årets första inlägg.
När jag städade mitt scrapbord såg jag min hög av spillpapper.
Fick då idé att göra bokmärker och den ene leder till den andra
så gjorde jag också en bokmärkershållare.



Här är ett för barn. Bänk, böcker, den gröna hatten och den söta
piratflicka är alla stämplar från Magnolia. Det mönstrade papper,
charm och band från ScrapMagic.




Här har jag gjort ett bokmärker. Papper från Inkido, stämpel Magnolia
använd en ovaldies från Spillbinder. Den söta kandband från ScrapMagic.


Så ser det ut. Det är enkelt att göra. Allt material hittar ni
hos Scrap Magic. Nu önskar jag er Ett Riktigt Härligt Scrap År!
Jag längtar till min första scrapmara. Gör inte ni det? Glöm då
inte att anmäla er till den första scrapmara hos Sölvi.
Ha det gott!

Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar