Mina auktioner på Tradera

lördag 7 januari 2012

God fortsättning!

Hej!

God fortsättning på det nya året!

Ja, julledigheten blev visst lite längre än jag hade tänkt mig men ibland är det gott med lite avbrott. Har hunnit med saker som man annars inte gör som t.ex. läsa en bok, gå riktigt långa promender med hunden och umgås med släkt och vänner.

Lite nyheter för i år är att den lilla butiken InLoom jag har med Astrid och Camilla kommer läggas ner i mars. Jag måste på grund av hälsan skära ner och Astrid och Camilla behöver större lokal och flyttar till Freja och kommer fortsätta med sitt där.

Ingen panik, jag kommer fortsätta sälja på tradera och kommer ha scrapträffarna på söndagarna och där kan man fortsätta handla kanske inte lika mycket utbud men det mest nödvändiga papper, tejp, dekorationer m.m. Man kan också göra beställningar på träffen.

Nu är det rea i affären på det mesta så om ni har vägarna förbi då ska ni passa på. Här finns mycket stämplar och vackra mönstradepapper samt mycket annat på rea. Kommer även att lägga upp stora paket på tradera under de närmaste veckorna.

Ni som är intresserade av scrapträffen nu i januari kommer det bli LÖRDAGEN DEN 28 JAN. Jag har dubbelbokat mig, har en konsert med Vox magica på söndag, sorry. Men tiden är samma kl.14-18 på samma plats Vuxenskolans lokaler.

Maila mig eller boka er i affären. Har tyvärr inga bilder att visa upp denna gången men snart så kommer det lite nyheter, kan ju inte låta bli..... Fizzy Moon har gett ut supersöta clear stamps också blir det lite nya papper och lite annat kanske.....

Ha det gott!

Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar