Mina auktioner på Tradera

fredag 23 december 2011

GOD JUL!!

GOD JUL!

Tar en liten paus i paketinslagningen och lägger in 2 julkort. Dessa är till er alla som har tagit er tid och kikat in på min blogg. Med dessa kort vill jag önska er alla en riktigt skön och härlig GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Pepparkaksstämpel från Inkido, God jul stämpel från Reprint och papper från First Edtion. Allt text är embossad. Vikningen har jag hittat på en blogg från england.

Tyvärr syns texten så bra men det är embossad med koppar, stämpeln från Reprint. Tomten är från ett vintagepapper som jag säljer från inkido. Spellbinderstans Labels four.

Nu tar jag lite julledigt från bloggen och jag hoppas att ni vill fortsätta kika in på bloggen.

Många juliga hälsningar

Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar