Mina auktioner på Tradera

torsdag 1 december 2011

Mera julkort!

Hej på er alla!

Det var ett tag sen sist, november och december är mina mest hektiska månader inför julkonserter och luciaframträdanden. Mycket roligt för jag älskar julsångerrna men det tar en massa tid och energi.

Ska ikväll visa upp några kort som jag har gjort, är ganska nöjd och önskar bara jag hade mer tid. Här kommer det första, den gjorde jag för några veckor sen efter att ha varit och scrappat hos syrran, var så taggad.


Här har jag använt papper från dovecraft christmas fancy, stämpel från Lily of the Vally, 2 olika snöflingstans.
God jul stämpel från Inkido, använt 3D crystal glaze och en snöflinga brads. Det mesta finns på tradera och affären men inte den stora stansen och det är en liten stans kvar i affären, tror jag.

Älskar dessa vintagebilder från inkido, papper från dovecraft Jolly happy christmas, stämpel från Viva och embossad med klar embossingpulver.
Sist men inte minst ett från förra året där jag inte hann monterad ihop det förrän nu. Kanske lika bra för då hade jag inte den fina metallhörn från inkido eller plastmärken från CCHobby.

Detta var jag hade ikväll, hoppas att jag hinner scrappa lite ihelgen.
Ha det gott!

Sölvi

2 kommentarer:

  1. Jätte fina kort. Du är sååå duktig. Hoppas att du får tid att scrapa. Vi vill se fler kort från dig. Heja, heja!

    Kram=Big hugs
    Systern din

    SvaraRadera