Mina auktioner på Tradera

måndag 21 november 2011

Julkort av Sölvi

Hej!

Tänka sig att jag har hunnit med några julkort?! Men den här tiden är det BÄSTA jag vet! Att göra julkort är det roligaste som finns tycker jag och jag hann med hela 4 st i helgen!! Slog nog mitt eget rekord, brukar annars ta mig 4-6 timmar per kort.

Jag har fastnat för det här med att ställa upp kortet, har sett det i en engelsk blogg men måtten har jag klurat själv, inte så svårt men ändå.


Den stora snöflingapunch är från Dovecraft, tyvärr slutsåld men det finns en lite mindre kvar i affären.
God jul stämpel från Inkido samt papper och kort med färdigt stansade kanter. Har använt Puffy velvet pen som snö  men det är svårt och se. På de mindre snöflingorna gjorde jag ett expriment med 3D crystal glaze och hällde sedan på vittglitter blev en frostig effekt på men det syns heller inte så bra på bilden. Allt finns hos Scrapmagic.

Här har jag använt Magnolias miniworld stämplar, tycker de är små och supersöta. Tar inte lång tid och färglägga, sedan är jag inte så bra på färglägga. God jul stämpel från Vilda finns också i affären. Ny inkomna guldhörn finns också i affären, går även och beställa via mail.

Har använt mig av årets inköp av Magnoliastämplar, så söta så man har svårt att stå emot, vilket jag inte gjorde som ni ser.

Har flera kort på gång så håll utkik.

Ha en bra vecka.

Sölvi

3 kommentarer:

  1. Sååå fiina julkort.
    Kul med annorlunda vikningar
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Super duper fina kort, Sölvi. Jag längtar till helgen och scrapträffen. Va kul det ska bli.

    Kram
    Christine

    SvaraRadera
  3. Fick hem så fina papper av dig idag! Underbart med massa nya papper att leka med!

    SvaraRadera