Mina auktioner på Tradera

söndag 13 november 2011

Mera kort och nyheter!

Hej på er alla!

Hela förra veckan var jag ute på turné med jobbet så jag har varit borta alla kvällar utom en. Alltså ligger jag efter med det mesta. Har faktiskt saknat bloggandet, helt otroligt. Men så har jag en sån underbar snäll syster som då sköter bloggen åt mig, tusen tack Christine för fina inlägg!!

Nu har jag ett kort kvar och visa från Maria och det har varit superroligt att hon ville vara med på bloggen. Många tack och hoppas att hon vill återkomma :)

Det blev ett krya-på-dig kort. Alfabet och löven är stansad från QK och resten kan man köpa från Scrapmagic


Nu ska jag visa lite nyheter som kom i slutet på veckan. Mycket underbara pappersblommor.

Det är fina små löv i höstliga färger, hydrangea i rosa, blått och grönt, små gardenior och stora härliga julblommor.
Underbara rosknoppar i chabby chic stil i vitt, blått och rosa/vit samt helt nytt för Scrapmagic härliga kvistar med gardenior i vit, gult och rosa. Kika gärna in på min Traderas köp-nu.


Tänkte att i november ska jag visa julkorten vi gjorde på senaste scrapträffen och i december likaså.
Det är ju en hektiskt årstid för många och då är det skönt att inte ha någon press på sig att vara DT.

Nu finns det lite och titta på och jag hoppas att ni kan hitta inspiration. Själv skulle jag helst scrappa hela dagen , har sån scarplust just nu men ingen tid, på lördag kanske ........

Ha en trevlig kväll.

Sölvi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar