Mina auktioner på Tradera

lördag 19 november 2011

Scrapträffen.

Hej!

Tänkte idag visa upp lite bilder på förra scrapträffen. Vi blev inte så många p.g.a. sjukdom och annat men vi som var där hade det roligt och fick till några julkort.

Vi var inte många men vi lyckades ändå utnyttja hela bordet.

Här är ett kort av Marie. Den stora änglabilden, papper och spets är inköpt hos Scrapmagic
och resten är hennes privata.

Christel har här använt det underbara papper från First Editions Festive Treats.

Det kommer mera julkort under veckan. Har hunnit scrappa några själv och lite annat har jag på gång.
Var hos min syster under höstlovet och där fick jag lära mig stämpla ljus och det var rikigt superroligt, så håll utkik.

Vill påminna om den sista scrapträffen nästa söndag. Då kommer även Christine att visa hur man gör en härlig julstjärna. Så glöm inte att anmäla under veckan!

Ha en skön helg!
Sölvi

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder. Ja, vi scrappare har förmåga att "ta Plats". Tack för snygga kort o inspirationer. Jätte fina julkort, tjejer. Ser framemot att nästa söndag.

    Kram
    Christine S

    SvaraRadera