Mina auktioner på Tradera

söndag 18 december 2011

Julkort med änglar.

Hej!

Är ni också mitt i julklapps shoppingen? Har idag börjat med julklapparna och har bara några kvar, pust pust. Men nu ska jag visa några julkort med bl.a. de fina nostalgi änglarna.

Här har jag stansat ut med spellbinders petit ovals small och sedan använt punchinella samt pynt från Magnolia, Inkido.
Allt finns hos Scrapmagic.

Inuti kortet är det peel-offs och stämplat och embossad med stämpel från Vilda.

Här är en stämpel från Tim Holtz, finns en kvar i affären. Jag har använt 2 olika stämpeldynor, en grön och en röd.
Papper från Dovecraft Jolly Holly, Noel och det röda papperet från DCVW.

Detta var allt jag hade för idag men det kommer mera julkort under veckan. Ska fixa iordning några och till och med skicka innan jul, ja det finns hopp för såna som jag:).

Ha en skön söndagskväll.

Sölvi

1 kommentar:

  1. Du är bra duktig, Sölvi. Jätte fina kort. Sköt om dig.

    Kram
    Christine

    SvaraRadera