Mina auktioner på Tradera

tisdag 13 december 2011

Mera julkort och nya fina julstämplar!

Hej!

Det har varit ett par hektiska veckor med mycket övningar inför julkonserter och lucia. Jag har själv 6 st föreställningar idag men har tagit lite paus och försöker hinna med lite blogg.

Fick sån scrapsug ihelgen och scrappade ihop hela 6 st kort och de ska jag skicka iväg men har lite svårt och skiljas från dem, är det fler som känner så? Man har liksom lagt ner en hel del av sin själ i det, det är nog bara jag som är lite larvig fast jag hoppas att dom som får korten blir glada.

Hinner visa 2 st idag med lite nyheter också. Hittade så fina clear stamps på Reprint och kunde inte låta bli köpa dem. De gav inspiration till dessa kort.



Har använt spellbinders Fleur de lis rectangel, papper från Dovecraft och väldigt lite pynt för att vara jag.
Men stämpeln är så fin och papperna med så jag vill inte ha mer. Har bara använt gellopen att färglägga.

Här har jag använt ett julpapper från DCWV från förra året som tog slut mycket fort. Notpapper från MME och alla stämplar från Reprint och finns att köpa på köp-nu tradera. Embossad med guld runt kanterna.

Här är stämplarna jag använt:


Hinner nog med mer inlägg senare i veckan då alla konserter samt lucia är avverkade. Det är roligt med alla fina julsånger men det är väldigt intensivt.

Ha en mysig luciakväll!

Önskar

Sölvi

2 kommentarer:

  1. Vilka fina kort. Önskar dig en härlig luciakväll med.

    Kram
    Christine

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga kort !!!
    Stämplarna måste jag komma in och köpa..så fina!!

    Längtar till nästa scrapträff =)

    Ha det bra i julstöket!

    SvaraRadera