Mina auktioner på Tradera

onsdag 4 december 2013

Till Far

God onsdag! Jag höll på att glömma det är min bloggar dag. Håller på att städa mitt scraprum och det är ett projekt i sig. Att göra det  när  julklappar och julkortstillverkning måste vara igång är inte det smartaste:( Så idag blir det att visa något jag gjorde till Farsdag.
 
 
 
När jag var på scrapträffen hos Sölvi köpte jag den här korthållaren på Bil Tema. Den är svart och innehåller många små plastfickor till förvarning av kontokort. (Hur många är det som går runt med 20 olika kontokort?) När jag såg den fick jag idén att göra det til len liten fotoalbum till min man. På bilden ser ni att jag har klädd om den med papper från Inkido. Texten "just for you" köpte jag från Scrap Magic. Cupcake är klistermärker från Docraft och lilla bilden med stugan är från Graphic 45 "Franch Country Collection".
 
 
 
Jag gjorde ett hål på bokryggen och satte dit några charms. Jag valde stek/kakspade för min man är en duktig bagare (inte hans yrke) och för att kakan inte ska brännas behövs en klocka. Bilen påminner om hans första bil som var en röd bubblan (tror jag bilmärker heter).
 
 
 
 
Jag hade inga foto med mig så jag tog dessa fina bilden (finns och köpa i en ark hos Sölvi. Den är från Inkido) och skrev på baksidan vad jag menar med bilderna. Det här gjorde jag till Farsdag. Men man kan göra det till ett album med bilder från gångna jul, resor, skolminne mm. Kan vara en rolig julklapp att ge bort.
 
Kram
Christine
 
Material: Allt material (utom korthållare o trisslott) är från Scrap Magic. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar