Mina auktioner på Tradera

måndag 16 december 2013

Nu är vimplar igen!!

Hej igen! Jag vet det är inte min bloggar dag. Men jag kan bara inte låta bli att visa den andra julvimpeln jag gjorde under helgen. Har egentligen inte tänkt att göra en till. Men det blev en del spill papper över och då tänkte jag. Varför inte?
 
 
 
Jo, det blev "riktiga" vimplar som är tre kantiga:) De är 10x13 i storlekar.
 
 
Jag har använt spillpapper och så har jag använt stämplar och vintage bilder.
 
 
Spellbinder dies, peel off klistermärker.
 
 
Jag har färglagd med Promarker. Det tog lite tid och jag tyckte det var roligt att göra det. Lite musik i bakgrund.... Hoppas att ni fick lite inspiration.
 
Kram
Christine
 
Material: Stämplar - Do Craft, Vilda stamps, privata stämplar
Spellbinder dies
Peel off klistermärker



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar