Mina auktioner på Tradera

måndag 23 december 2013

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

God morgon!

Det är faktiskt så att jag har stigit upp med tuppen idag, nja kanske inte riktigt så tidigt men det var i alla fall riktigt mörkt. Nu har jullovet kommit och jag har hunnit landa efter en lång höst med mycket sång och musik.


Denna höst har jag lagt mycket fokus på den vokalensemble som jag leder. Vi har haft ovanligt många konserter samt en kör resa till Rom. Det har tagit mesta av min tid plus att jag har gått upp 100% på jobbet också har jag Scrapmagic. Det har jag kunnat göra tack var min kära syster Christine som ensam har tagit hand om min blogg och lagt mycket tid och stor möda. Jag tror att ni har fått en hel del scrapnyttigt och inspiration under hösten. Superstort TACK till Christine! Applåder!!

Idag ska jag passa på och lägga upp några julkort som jag lyckats scrappa ihop. Med detta vill jag tacka alla mina snälla läsare och kunder för ett fantastiskt år.Vi kommer ta julledigt och återkommer efter nyår med lite återblickar på scrapåret 2013.




Önskar er alla en riktig härlig jul och nyår!

Varma julhälsningar

Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar