Mina auktioner på Tradera

fredag 4 januari 2013

GOD FORTSÄTTNING MED NYHETER!

GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!

Har ju inte hunnit med att önskar er detta. Inledde jullovet med att vara sjuk, först min man sen jag och på julafton min dotter, ja det blir sällan som man har planerat. Men jag har passat på och handlat in lite nyheter så inget ont som inte för med sig nåt gott.

Vilket fall som helst vill jag också bifalla min kära syster Christine att tacka er ALLA snälla goa scrapkompisar som tar sig tid att kolla på min blogg. Jag ser fram emot ett lika fint och ännu bättre scrap år 2013!

Passar även på att tacka min DT Christine för ännu ett gott år och vi ser fram emot nya alster och inspiration från dig år 2013.

Så varför inte börja med att visa lite nyheter som har kommit in. Det är bl.a. helt underbara clear stamps och papper från Kaisercraft. Hittade lite coola rub ons och trädekorationer också från Kaisercraft. Lite stämplar och 20x20 papper från 7 gypsies.



Mera nyheter är på väg in med årets nyheter från bl.a.First edition, Wild orkid och Prima m.m.
Allt detta kan ni hitta på min sida på Tradera och de kommer att finnas på webshopen så fort jag bara hinner med att lägga upp dem. Tyvärr kommer jag inte lägga ut 30x30 papper på webben eller Tradera, många tycker det är dyrt med frakten och det förstår jag. 30x30 papperna är ganska otympliga men jag kommer att ha scrapkurs i jan, feb och mars så då kan man passa på.

Tänkte också visa upp lite alster som jag hann med innan jul. Det blev 3 böcker med BIA varav två blev julklappar som jag tror blev uppskattade.



Mycket tips och inspiration hittade jag på Youtube. Både fram och baksidor använde jag wellpapp som jag har fått men det kan man ta av julklappsinslagen, så släng inget. Jag har filmat inne sidorna, annars skulle det behövs hur mycket foto som helst för det blev hela 20 sidor, så jag filmade för första gången. Men jag har inte lärt mig hur man lägger upp filmen på bloggen än. Nu ska jag bara hitta någon som kan.

Vill ni se hur det blev med filmen får ni hålla utkik.

Som sagt jag kommer att ha helgkurser även i år. Datum är klara så boka in ni som har möjlighet.

Lördagen 26/1(endast för nybörjare) ev. även den 27/1 om det finns intresse i Vetlanda.

Lördagen 23/2 samt söndagen 24/2 i Eksjö
Lördagen 23/3 i Vetlanda
Lördagen 29/6 och söndagen 30/6 i Vetlanda.

Nytt för i år är att alla anmälningar måste ske via Vuxenskolan i Vetlanda!

Ni kan gå in på www.sv.se/vetlanda
Man kan maila dem också om man vill anmäla till flera dagar.
Tyvärr så kommer kursavgiften att höjas men det är p.g.a. att lokalhyran. 

Återkommer med den nyakursavgiften.

Det blev visst ett långt inlägg men jag hoppas att ni orkade läsa ända hit.

Hör ni ha en riktig skön helg år 2013!

En stor god fortsättnings kram från

Sölvi  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar