Mina auktioner på Tradera

onsdag 30 januari 2013

En burk make over

Hej! Onsdag igen och det är min dag att blogga. Yeah! Hmm, ni kan tro att jag har fått Graphic 45 i hjärna. Ni har helt rätt. I morse kom jag på ett ord som jag vill beskriva deras papper i. Graphic 45s papper är vackra, annorlunda och ORIGINELLA! Med min note book har jag huvudsakligen använt deras papper kollektion "Olde Curiosity". Idag visa jag en burk jag klädd med papper från kollektionen "Domestic Goddess".





Ta en helt vanlig "naken" burk...



och klär först locket med papper från Graphic 45. 



Och resten av burken med ännu mer vackra papper från Graphic 45.


På baksidan har jag använt två bilder från kollektionen "Olde Curiosity". Visst är de här bilder ORIGINELL? Jag satte på dubbelsidigt tjep på bilder och sedan på ett OH blad. Sedan gjorde jag hål och ..det blev en länk som jag fäste på baksidan. Själv blev jag rätt nöjd med den. Så nöjd att jag gjorde en till. Men den får ni se en annan gång. Vill ni se fler bilder på burken får ni gärna ta en klick till min blogg http://chisdreamcorner.blogspot.com

Hoppas att ni fick lite inspiration. Om ni vill så "ses" vi här igen nästa onsdag.

Kram
Chrisitne

Allt material jag använt här är från Scrap Magic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar