Mina auktioner på Tradera

onsdag 23 januari 2013

Graphic 45 note book del 2

God onsdags morgon! En härlig vacker vinter dag. Här var det minus 20 grader kl 7 på morgonen. Brrrr, kallt men så vackert. Det känns bra att sitta inne i varme och blogga. Dags att visa del 2 av min G45 note book. Nu kör vi...




En sida blev två delad. I de små fickorna har jag lagd små tags. I den högra fickan har jag små bokmärker med tänkvärda texter på kinesiska. Tanken är att jag ska läsa dem och reflektera över....



Här kommer vi till min favoritsida. På vänstra sidan har jag klippt ut bilden från kollektionens första blad (Olde Curiosity kollektion) Jag klippt ur flera detaljer och placerade de lite olika med 3D kuddar. Fler detalj bilder finns på min blogg.



Här är en annan favorit. Flaskorna på "hyllan" kan man ta ut. 


Varje sida är gjort med en ficka där jag kan lägga i ett anteckningsblad. Dessa har jag använt de vackra 6x6 papper som Sölvi har. På vissa av dem har jag stämplat med clear stamps från Kajsa Kraft. 



Här är andra sidan på anteckningsblad. Jag har använt text stämplar från Tim Holz och Vilda Stamps.


Sedan gjorde jag en liten länk med några charms. Länken hängde jag på bokryggen. Ja, det var allt för idag. Det finns fler detalj bilder på min blogg: http://chisdreamcorner.blogspot.com Jag har haft jätte roligt att göra den här note book. Många små detaljer och det tog sin lilla tid att göra. Men jag provade lite nya saker och som sagt har haft jätte roligt. Har redan gjort lite annat men det får ni se nästa onsdag. 

Ha det gott och på återseende.

Kram 
Christine


Material: Mönster papper från Graphic 45 "Olde Curiosity Collection"
Stämplar: Vilda stamps, Tim Holz och Kajsa Kraft
Band, charms, 6x6 papper 
De mesta av material jag använt till note book hittar ni hos Scrap Magic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar