Mina auktioner på Tradera

fredag 18 januari 2013

Ny förälskad

Hej, tiden går och nu är vi halv vägs in på januari månad. Jag har kommit igång riktigt efter jul och nyårs uppehåll. Först har jag städat mitt scraprum och sedan har jag satt i gång ett projekt med Graphic 45s papper. Ny förälskad är jag i deras papper.




Dessa vackra och lite annorlunda papper köpte jag med mig när min familj och jag var och  hälsade på hos Sölvi under mellan dagarna. Jag känner ju till Graphic 45s papper tidigare. Men visste inte riktigt hur jag ska använda deras papper som ibland har "konstiga" eller udda motiver. Sölvi tipsade mig om deras video på You Tube. En titt där och jag blev kär på nytt. Har hållit på med ett projekt under två veckor och nästa vecka kan ni nog få se några bilder från den. 




Förutom papper köpte jag också med mig några clear stamps set. 




Sölvi har fler och helst vill jag ha en av varje, girig som jag är. Men nej, måste ta hänsyn till min lilla plånbok så det blev dessa godingar som fick följa med mig hem. Jag har använt en del av stämplar i mitt projekt. Det är nästan färdig. Under helgen kommer jag nog att ta bilder och......

Kom tillbaka nästa onsdag för då ska jag ha lagd upp bilder på projektet. 
Tack för den här gången och önskar er en härlig helg.

Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar