Mina auktioner på Tradera

måndag 31 december 2012

Tack 2012

Hej på er som tittar in här. Konstigt rubrik tycker ni kanske? Men så här sista dag på det snart "gamla året" tycker jag att det är helt rätt. Jag har tyvärr inget nytt att visa er än. Men som många andra tänkte även jag tillbaka på det gångna året. Ska jag summera det kort var 2012 ett år av insikter. Jag har fått, lärt mig insikter i olika plan. När det gäller scrapbooking fick jag insikten att...JAG FULLKOMLIG ÄLSKAR ATT SCRAPA!! Jag är så tacksam att jag får hålla på med det jag älskar. Alla dessa vackra papper, stämplar...Att få komma på scrapträffar och få ta del av andras kreativitet. Att bli inspirerad av andra...och ibland även få inspirera andra. Ett jätte tack till min kära syster Sölvi att hon låter mig vara hennes DT. Tack Sölvi. Inte nog med att jag fick "leka" av mig med de fina produkter Sölvi skickar mig som hennes DT. Tittar vad jag fick i julklapp!
 
 
 
 
 
Hon överraskade mig med en egen DT mugg. AAAAAA!!!
 
 
 
 
Ser ni vilken fin mugg jag fick? Med mitt namn och allt. Gissar om jag blev glad.
Så tusen tack igen Sölvi. Tack också till er alla som tittat in här och lämnat en kommentar eller två. Det gjorde mig så jätte glad ska ni veta. Ska inte göra det här inlägg längre än så...
 
Tack för ett underbar 2012 och jag önskar er alla
 
Ett Gott Nytt År!
(Ser framemot ett härligt scrappigt år med er:))
 
Stora kramar
Christine
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar