Mina auktioner på Tradera

onsdag 12 december 2012

Kalender 2013

Hej! Det är onsdag igen och dags för mig att visa vad jag har haft för mig. I helgen har jag begått min första julmarknad. Vi var inomhus i en stor lada. Den är tyvärr varken tätt eller isolerad så vi frös....Men trots det var det väldigt roligt att träffa andra duktiga, kreativa och trevliga hantverkare. Inte minst alla trevliga, glada besökare. Väl vi får se om det blir fler.....
 
Idag tänker jag följa upp förra veckans inlägg med kalender. Året är ju snart slut och nya kalender lite här och var i huset behövs. Så här är några som jag har gjort.
 
 
 
 
Här är en som har formen av ett förkläder. Älskar dessa små kalender som Sölvi köpte med från London. Det mönstrade papper i bakgrund kom jag inte ihåg vad den heter. Gav bort några såna kalender förra jul och det var mycket uppskattad.
 
 
 
 
Här är en som jag verkligen tycker om. Är inte det pappret vackert? Jag tror att jag köpte det från Sölvi. Hoppas att hon vet vad det heter. Texten "Domestic..." är klippt från ett papper från Graphic 45. Den här kalendern sålde jag under julmarknad.
 
 
 
 
Sist. En kalender gjort mer tänkt till den manliga befolkningen. Lite sport och knappar. Bakgrundspapper är från Maya Design. Märket med texten Panoo.. är från Bo Bunny. Alla kalender har självhäftande magnet på baksidan så mottagare kan välja att antingen hänga eller sätta på kylskåp.
Hoppas att ni fick lite inspiration. Vi "ses" nästa onsdag igen.
 
 
Kram
Christine
OBS Jag har en ny blogg: http://chiscards.blogspot.se
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar