Mina auktioner på Tradera

måndag 17 december 2012

Julkort

Hej!

Äntligen är luciafirandet över, eftersom jag jobbar med musik så är denna perioden otroligt intensiv. Vi hade 6 föreställningar på en enda dag, plus en väldig massa förberedelser. Men nu kan jag pusta ut och ägna mig åt julkortscrappingen!!

Det här med julkort är faktiskt det roligaste jag vet och det är nog fler som håller med mig.

Så därför blir det till och börja med 2 st julkort och sedan hoppas jag att jag hinner med några till innan veckan är slut.

 Ett enkelt kort med hörn och bårdstans från m. Stewart och stämpel från Reprint, dies från X-cut.
Stämpel finns och köpa, diesen kommer finnas början på nästa år.
 Här är ett kort med olika höjder och det finns säkert ett namn på detta men minnet sviker.
God jul -biljett stämpel är från Magnolia, tyvärr slut. Pepparkaksrecept stämpel finns det en kvar och diesen är från spellbinder.
Så ser det ut inuti kortet, enkelt med ett utstansad ram och den lilla bilden är klippt från årets julpapper från First Editions Christmas Village.

Ha en skön vecka!

Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar