Mina auktioner på Tradera

tisdag 1 maj 2012

Grattis kort

Första maj och dags för ett nytt inlägg. Ett grattis kort tänker jag visa. Kortet är till min kära lilla systerdotter som fyllde 14 häromdagen. Har använt en stämpel av Kenny K tycker att hon påminner om min systerdotter. Självsäkert, nöjd, smart ... Jag har färglagd med MCP teknik. Det fina mönster papper hittar ni hos Scrap Magic, liksom spetband och de glittriga siffror. Fjärillar är utstansat av punchar från Nellie S. De hittar ni också hos Scrap Magic.




Inne i kortet har jag använt den här härliga stämpeln från Make it crafty. Young love! Föll för den första gången  jagb såg den. Måste bara ha. Använt två av spellbinders dies.





Baksidan. Enkelt. Tycker om det här pappret. Det är så bra att kunna använda hela papper. Inget spill över. Systerdottern fick kortet igår och jag tror att hon blev glad. Nu är det bara att önskar er en fortsatt härlig vecka.





Kram
Christine

1 kommentar:

  1. Hej Christine
    Vilket snyggt kort med många fina detaljer!!
    Synd att du inte kunde komma på scrapträffen i lördags..vi hade så trevligt! Men jag vet ju att du har lite lång resa hit ner till Vetlanda.Ha det bra!!

    Kram Marie

    SvaraRadera