Mina auktioner på Tradera

onsdag 16 maj 2012

Studentkort

Hej! Först vill jag tacka för de fina kommentarer jag fick för inlägg med mordagskort. Det värme gott. Tack! Morsdag är alldeles runt hörnet och studenten lägger tätt efter. Då passar det bra att visa ett student kort som jag gjort på beställning.





Som ni ser är kortet till en kille. Mönster papper, blomma, blad hittar ni hos Scrap Magic. Stämpel med ballonger och skylt är från prickiform som tyvärr inte finns längre. Textstämpel är en digi stämpel från Skogstokiga. Studenten är stämpel från Penny Black. Jag har färglagd med MCP teknik.




Inne i kortet finns ett kort med önskad text. Även den här texten är en digi stämpel från Skogstokiga. Tagen har jag ritat efter en mall. Mönsterpapper är från Scrap Magic. Hoppas att ni får lite inspiration till att göra era student kort.

Önskar er en fortsatt fin vecka.

Kram
christine



1 kommentar:

  1. Såå härligt fint studentkort !!

    TREVLIG HELG!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera