Mina auktioner på Tradera

tisdag 8 maj 2012

Nya punchar & dies från Nellie Snellen!

Hej!

Vad skönt att våren äntligen har kommit! Välkommen vill jag säga till de nya följarna, superroligt att ni har hittat hit!

Just nu befinner jag mig mitt i deklarations träsket men tänkte göra ett snabbt inlägg. Fick hem så fina punchar och dies från Nellie Snellen, allt finns på webshopen. Bara gå in och handla och jag kommer lägga in nya varor hela tiden. Tänk på att du kan samfrakta med traderavinsterna.

Det finns tre olika storlekar på blompuncharna, jumbo-medium-small.

En punch som stansar ut och en som präglar.

Titta så fint det blir!

Kolla in de fina bladen och man tjänar på att göra egna + att man kan välja vilken färg man vill ha.

Håll utkik på scrapträffen i juni det kommer in en hel del nyheter och man behöver inte anmäla sig  för att handla. Det är bara droppa in och köpa det man behöver men mer information kommer i maj.

Nu måste jag tillbaks till träsket.

Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar