Mina auktioner på Tradera

söndag 13 maj 2012

Till kära mamma

Hej! God söndagsmorgon, vet inte hur vädret är hos er men här är det soligt. Gött! Jag har gjort ännu ett morsdagskort. Det här är ett beställningskort jag gjort. 




Mönsterpapper, blommor, halvpärlor hittar ni hos Sölvi. Vintage bilden är från ett papper från Pion Design. Textstämpeln är från Vilda stamps.




Inne i kortet har jag använt ett stämpel med små bär. Även den stämpeln är från Scrap Magic. Det är enkelt och gott om plats att skriva egna hälsningar. Det var allt för den här gången. Ni har väl inte missat att numera  kan man handla på Sölvis webb shop? Kolla på slide bilderna. Det har kommit in nya, fina saker. Ni kan klicka direkt till shoppen. Jag har redan lagd en beställning och väntar som ett barn på julafton!!! Hi, hi.
Ha det gott och önska er alla en härlig vecka.

Kram
Christine

3 kommentarer:

  1. Fint kort och vad snyggt det blev att dekorera insidan.

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. MEN ÅÅH SÅ VACKERT KORT, GILLAR MASSOR :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera