Mina auktioner på Tradera

onsdag 30 maj 2012

Ett konfirmations kort

Hej! Dags för ett nytt inlägg. Har fått några beställningar på kort. Här är ett till en konfirmand. Har hållit det enkelt. Mönsterpapper är från Scrap Magic. Fjärillar är utstansad med punch från Nellie S. Stämpeln med kors är från Vilda Stamps. jag valde att bara färgläggar några blommor. Stämplade först en gång på det vita pappret och sedan en gång till på ett annat papper där jag färglagd några blommor. Klippte sedan ut korset och lagd på med 3D kuddar.





Inne i kortet har jag skrivit ut några bibelverser på dator. Stämpeln i mitten där man kan skriva några hälsningar är även den från Scrap Magic.




Ett enkelt och fint kort om jag får säga det själv. Har fortfarande några beställningskort att göra. Lite svårt med scrapalust. Därför ser jag framemot 3 dagars scrapträff om några veckor i Vetlanda. Det ska bli så roligt att träffa alla och få göra lite utmaningar. Ni som bor i närheten och har tid väntar inte, anmäl er snarast. Jag lovar det ska bli jätte kul och fina priser att vinna. Vill ni läsa mer info är det bara att rulla ner till förra inlägg. Ha det gott och hoppas att vi ses den 18/6.

Kram
Christine



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar