Mina auktioner på Tradera

onsdag 25 april 2012

Aprils DT + Scrapträff!



Hej på er!

Äntligen kan jag presentera aprils DT Rebecca!


Ett superfint kort som hon har gjort med sin bloggvinst bl.a. papper från Dream Catcher.
Stämpeln är från Magnolia.

Gå gärna in på hennes blogg http://themisshaven.blogspot.se/
Hon har en superfin blogg och kika på hennes tutorial.

Här är linken http://www.youtube.com/watch?v=bAJK2XaCUic&feature=plcp&context
=C4a2ec25VDvjVQa1PpcFPRVVpjLZm3ARga97uXwVnaeVh0VXnsTlo=

Ett stort tack till dig Rebecca!

En liten påminnelse till lördag då har vi scrapträff igen!
Men denna gången är det från kl.13.00-19.00!
I Vuxenskolans lokaler.

Det är redan fullt och det ska bli superkul att träffas.
Lite nyheter har jag med mig.

Kika gärna in på Selloshopen, jag håller på lägger in nya varor men det kommer ta tid.

Har jobbat många kvällar och det är några kvällar kvar men sen hoppas jag att det blir lugnare på jobbet.

Snart kommer värmen också, det ser ljust ut i alla fronter.

Ha det gott alla scrapvänner!
Sölvi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar