Mina auktioner på Tradera

söndag 1 april 2012

Scrapträffen

Hej!

Förstår inte riktigt men vaknade igår till ett vintervitt trädgård! Huh, kallt som bara den men superbra scrapväder! Scrappa gjorde vi allt, i nästan hela 2 dagar! Helt tokroligt var det så jag blev tvungen att visa upp lite bilder idag. Så otroligt kreativa männikor det finns! Denna gången hade vi 3 barn också, det var väldigt duktiga barn.

Ja mycket saker har man med sig, roliga saker.

Här visar Marie hur man färglägger med distress.


Visar upp här korten som blev till under helgen. Glömde ta kort på LO, alltid är det nåt man glömmer.
Vi fick också lära oss hur man gör skjortkort.
Christine visade bl.a. en jätterolig kortvikning, kommer visa upp här på bloggen i april.
Vi hade en korttävling och en LO utmaning med fina priser.

Jag släpade med mig en hel del av butiken så ni som bara vill handla men inte scrappa kan titta in på nästa scrapträff.

Nästa scrapträff blir den 28 april kl.13-19.
Den är lite längre, folket ville inte gå hem och det är lika bra att scrappa på när man ändå har med sig så mycket.

Sedan kommer det blir en barnscrapträff i maj och just nu håller jag på planera en
3 dagars scrap i juni. Hoppas att det blir fler som vill komma och scrappa.
Nu måste jag gå och vila upp mig till nästa träff.

Ha det gott!

Sölvi

3 kommentarer:

  1. Tack vännen för underbara dagar :))

    SvaraRadera
  2. Tack syster för två jätte roliga dagar. Så roligt att jag vill nästan flytta till Vetlanda. Ha, ha..längtar till 3 dagars scrap. Häftigt! Börjar ladda nu...

    Sköt om dig. Stora kramar Christine

    PS Jätte roligt att träffa nya scrapvänner.

    SvaraRadera
  3. Tack Sölvi för en jätterolig scraphelg!!!
    Tur att tiden går fort..för jag längtar redan till nästa träff!!
    Ha det bra!!
    Kram

    SvaraRadera