Mina auktioner på Tradera

fredag 30 mars 2012

Nyheter och scrapträff!

Hej på er!

Ursäkta att jag inte har varit på bloggen ett tag men det har varit mycket att städa ur affären och jobb etc etc. Men nu är det avklarat och snart är påsken här också. Men först lite nyheter som har kommit in under veckan, ja det är både nytt och återinköpta bl.a. spellbinders och punchar.

Nya underbara dubbelsidiga papper i 15x15 från MME. Både nya och gamla spellbinders men så fina, nytt för i år Romantic Rectangles, sedan är det från förra året Fancy tag two och Fleur de lis rectangles.
Mini alfabetstickers, nya stansar med löv från M. Stewart och EKSuccess, bårdstans från Fiskars och M.Stewart.

Dessa och en del annat bl.a. nya färger i enfärgad cardstock, kommer jag ha med mig på scrappträffen i helgen. Det är fullbokad båda dagarna så det ska verkligen bli superroligt!!

Passa också på att kolla in pappersauktionerna med de underbara papper från Webster´s page, graphic 49, Inkido m.m. I paketet ingår 10 st enfärgade cardstock!

Nästa månad kommer bloggcandy vinnaren att visa upp ett kort som hon har gjort med sina vinster, det ska bli spännande och roligt att få ha Rebecca som gäst DT.

Sedan kommer jag att visa upp bilder från träffen förstås.

Ha det gott i solen.

Soliga hälsningar
Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar