Mina auktioner på Tradera

onsdag 14 mars 2012

Blommigt kort.

Hej på er alla!

Ett tag sen jag var här men det är mycket nu med jobb, vokalensemblen och sista veckan i affären. Från och med nästa vecka så finns inte Inloom mer. Vill passa på och tacka alla mina kunder som har hittat till Inloom. Det har varit superroligt och mycket givande att få träffa er.

Hoppas att ni vill fortsätta och handla hos mig och komma till scrapträffarna. Det är både sorgligt men också lite lättnad för jag får inte mina 24 timmar att räcka till.

Nu kommer jag förhoppningsvis lite mer tid och kan ägna mig mer åt bloggen och jag har en liten webshop på gång men det tar lite tid så håll utkik.

Här är ett kort som jag vill tillägna alla mina härliga kunder:
Stämpeln från Vilda stämplar
Jag har även använt mesh, fjärilpunch från M.Stewart, blommor från Scrapmagic.

Nya papper, punchar, bling bling och annar smått och härligt scrapp är på ingång så håll utkik.

Tack för denna gången.

Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar