Mina auktioner på Tradera

söndag 18 mars 2012

NYHETER MED SUPERFINA PAPPER, DIES M.M.!!

Hej!

Har hunnit med mycket i helgen, bl.a. städat mitt scraprum. Men snart blir det mer saker som ska få plats, tar ju hem mitt lager i affären, pust&stön. Men nu hoppas jag får mer tid över till bloggen och kanske en webshop??

Just nu kan ni ändå handla det mesta på Tradera. Här får ni en titt på vad som har kommit in och mer saker är på väg.

Nytt papper från Grace Taylor, som är helt ny för mig men sååå fina papper!!
Mycket vintage är det, lite tunnare papper men härliga mönster och färger.
Organzaband i gult och blått, en smal svart spets. Nya papper från First Edition BOHO med underbara rosor och annat.

Enfärgat papper från Bazzill med dots. Kakservetter 40st/frp.

En hel del produkter från Nellie Snellen, de finns redan på Tradera.

Nu kan ni bara trycka på en bild i propellen så kommer ni direkt till min sida på Tradera, väldigt smidigt.
Hoppas att ni hittar något ni gillar. Glöm inte scrapträffen, anmäl er via mailen.

Ha det gott.

Sölvi

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. AAAaa, så mycket fint!!! Vill ha... Jag kommer till scrapträffen.. Längtar..


      Kram
      Christine

      Radera
  2. Åhh , en webbshop :) Det låter spännande ;)
    Kram Rebecca

    SvaraRadera