Mina auktioner på Tradera

söndag 15 april 2012

Studentkort

Hejsan, hejsan, idag tänker jag visa årets första studentkort. Jag påbörjade kortet under scrapträffen för några veckor sedan. Så här ser det färdiga kortet ut.






Det fina mönsterpapper är i storlek 15x15 och det hittar du hos Sölvi. Vintage bilder med bilar är från Graphic 45. Text är en digistämpel från Skogstokiga.

 

 
Inne i kortet har jag också använt en digi textstämpel från Skogstokiga. Det tog lite tid för mig att förstå hur jag skulle spara dessa digistämplar på min dator. Men det gick bra och man kan ändra storlekar som man vill. Ganska praktisk att ha eftersom de behöver inga plats på hyllan.

Ja, det var årets första studentkort för mig. Fler lär komma. Önskar er en bra vecka som kommer.

Kram
Christine

1 kommentar:

  1. Supersnyggt studentkort, ja det kanske börjar bli dags att börja göra dom med :).

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera