Mina auktioner på Tradera

lördag 21 april 2012

Tidningssamlare

Hej! Idag tänker jag visa en tidningsamlare (heter det så?) jag gjort. Jag är inte bara scrappare. Jag är också fristående hudvårdskonsult och som sådan får jag tidningen "Applause" varje månad. Det är en tidning fullt med tips och trend nyheter. Tidigare fick de trängas bland alla mina andra tidningar. Men jag känner att jag vill ha de samlade på ett ställe så jag kan hitta dem när jag vill. Sagt och gjort. Här har ni min tidningssamlare.




Till stommen har jag använt en tjock kartongpapper. Sedan har jag använt ett rosa cardstock och två mönsterpapper. Måtten har jag tagit fram själv. Vintagebild är från ett Graphic 45 papper. Små charms. Citaten är hämtad från boken "The Mary Kay way". Sminkaskar har jag klippt från en Beauty Book.





Baksidan ser ut så här. Alla de fina möster papper är från Scrap Magic. Tyvärr kom jag inte ihåg vad de heter. Men om ni fråga Sölvi så kan hon tala om det för er. Själv är jag nöjd med det och hoppas ni får lite inspiration att göra era personliga tidningssamlare.


Kram
Christine

2 kommentarer:

  1. ÅÅH WOOW så snyygt, gillar massor :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Tack Majsan, Det värme så gott. Kommer du till scrapträff i juni? Skulle vara kul att träffas.

    Kram
    Christine

    SvaraRadera