Mina auktioner på Tradera

måndag 25 augusti 2014

SCRAPTRÄFF I NOVEMBER!!

Hej!

Jag har skrivit fel månad på scrapträffen!! AJ AJ AJ!!

Jag tyckte att jag var så noga men datumen stämmer 15-16 NOVEMBER ska det vara.

Ber så väldigt väldigt mycket om ursäkt, är superledsen och jag blir tokig på mig själv.

Så ni som redan har anmält er får höra av er om ni vill komma i november istället.

Jag har för mycket i september och oktober, en 50 åring och en 10 åring som ska firas.

Den ena är min man och den andra är min vokalensemble sedan är det på jobbet som också firar 20 år men det kommer senare ja, i november. Väldigt mycket firande i år, ska bli väldigt roligt men mycket jobb.

Men nu när jag ändå har hittat hit kan jag göra lite reklam. Har en stor beställning från England på väg in med massor med nyheter nästa vecka med bl.a. årets julpapper, julstämplar, It's a girl och It's a boy i 20x20 format, tänkte på er som gör babyalbum. Ja, nya papper med härliga mönster i 15x15, lite bling bling och mycket mer så håll utkik.

Har redan nu fått hem en hel del nyheter i form av knappar samt charms i olika former och superfina ramar. Tyvärr har jag inte hunnit lägga upp allt på webshopen men de finns på min sida på tradera.


Glöm inte och anmäla er till scrapträffen i NOVEMBER!

Ha det gott innan dess!

Kram

Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar