Mina auktioner på Tradera

onsdag 20 augusti 2014

Ge dig själv en gåva

Hej! Hoppas att ni har haft en bra sommar. Själv har jag tagit det ganska lugnt. Skolan har börjat för de flesta. Min yngsta dotter började idag. Höst verkar är på full gång. Det ösregnade som bara det igår. När vi vaknade på morgonen upptäckte vi det var översvämning i källaren. Japp, inte alls roligt. Men det var bara att tömma, torka.... Nog om oväder. Idag tänker jag visa er ett litet kort.
 
 
Jag har valt papper från Graphic 45 "Typography Collection".
 
 

Texten har jag skrivit av från en annan bild i papperskollektionen. Kortet är 10x11,5.
 
 
Fäller man upp kortet ser man det här.
 
 
Så öppnar man upp och här har jag använt en stämpel från Prima. Ett enkelt kort. Jag har även använt 6x6 mönsterpapper från Prima. Det var allt för idag. Om allt går väl så har jag ett annat kortvikning att visa nästa onsdag. Ha det gott!
 
Kram
Christine
 
Material: Papper- Graphic 45 "Typography" och Prima
Dekorationer: Blommor
Stämpel: Prima

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar