Mina auktioner på Tradera

söndag 24 augusti 2014

Recycling med Typograhy

Idag tar jag ledigt från städande. Har inte scrappat på nästan en hel vecka och det kliade i mina fingrar. Igår städade jag mitt scraprum i 3 timmar och jag hittade..
 
 
de här två tomma burkar. Jag tror det var färgade små stenar i dessa burkar.
 
 
Först tvättade jag rent dem och sedan klädde jag om dem med Graphic 45s "Typograhy kollektion".
 
 
På det ena locket gjorde jag en mini bok. Kan ni se vilket det är?
 
 
Ursäkta den något suddiga bilden. Här är det baksidan på burkarna. Det var enkelt att göra och nu har jag två fina burkar att ha mina gem i. I den ena burken är det normal stora gems och i den andra har jag stora gems i. Kunde inte låta bli att visa.
 
Önskar er en härlig vecka som kommer.
 
Kram
Christine
 
Material: Papper från Graphic 45 "Typograhy"
Washitejp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar