Mina auktioner på Tradera

onsdag 6 november 2013

Godiskorg

God onsdag! Vet ni att det är bara 6 onsdagar kvar till juldagen? Själv börjar jag känna av julstr.. nej, inga stress. Jul rus? Glädje att hitta på roliga julklappar, julmat och jullekar... Jag har en plan! he, he, ho, ho, ho.. Nu ska jag sluta larva mig. Till dagens skapande.
 
 
 
En godiskorg. Den är en favorit i repris. Förra året gjorde jag nog 5-6 st och gav bort. Högt uppskattade av mottagarna. Mallen hittade jag hos Stampartic.
 
 
Bilden är klippt ur ett julpapper och lilla julgran är en peel off klistermärker.
 
 
 
Texten är en clearstämp från Reprint.
 
 
 
Tagen här är också klippt ur ett julpapper.
 
 
 
Jag har använt en av bjällrorna jag fick i DT paket. De finns i olika färg och storlek. Tagen är igen klippt ur ett julpapper. Korgen gjorde jag igår. Tog ca 2 timmar att göra. I den kan man fylla med nötter, godis. Jätte bra som gå-bort-dricka-glögg present:) Hoppas att ni fick lite inspiration. På fredag ska jag åka till scrapträff hos Sölvi. Det ska bli jätte kul. Kanske vi ses då:)
 
Kram
Christine
 
 
All material hittar ni hos Scrap Magic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar