Mina auktioner på Tradera

onsdag 20 november 2013

Julgodis

God onsdag morgon! Det verkar som att vinter äntligen är på gång. I morse var isen tjock på bilrutan och det var -3 grader. Idag blir det ett kort inlägg. Vi är värdfamilj för 2 tjejer från gruppen Up with people som besöker Alingsås under den här veckan. Ska också ha ett Öppet Hus på söndag så det är mer än fullt upp här i huset.
 
Så till dagens inlägg.
 
 
 
 
Jag har gjort två "godis" paket. I det stora har jag lagd i en Eye make up remover och i det lilla har jag en mascara. Mallen till det stora godis paket hittade jag på Magnolia Ink nr 5, 2010. Om ni vill ha en beskrivning av den så lämna ett meddelande på kommentar rutan. Jag fixar det nästa vecka här på bloggen.
 
Ha det gott!
 
Kram
Christine
 
Material: cardstock, mönsterpapper, julblomma, band. peel off klistermärker. Det hittar ni hos Scrap Magic.


1 kommentar:

  1. Väldigt fina. Och ja, jag vill gärna ha en beskrivning, tack.

    SvaraRadera