Mina auktioner på Tradera

onsdag 13 november 2013

Julkortsväska

Hej! Det är onsdag. Min bloggar dag. Yeah! Här är det strålande solsken och det känns inte att det är november och bara två veckor kvar till 1a advent. Idag tänker jag visa ett väskkort jag gjort.
 
 
Men innan jag gör det ska jag ge er som vill en länk till en tutorial  på godiskorgen vi gjorde under scrapträffen. Här är länken.
 
 
Nu till den här söta julkortsväska.
 
 
Jag har använt magnet knappar att stänga väskan.
 
 
Man vecklar ut väskan.
 
 
Insidan.
 
 
Utsidan. Det var lite krånglig att vika ihop det. Men skam den som ge sig. Det finns en tutorial till den också och det hittar ni här. Hoppas att ni fick lite inspiration och tips. Det var allt för den här gången. Tack för att ni titta in.
 
Kram
Christine
 
Material: Cardstock, mönsterpapper, organzaband, kaffeservett, magnetknappar, blommor, söta 3D klistermärker med nalle och klistermärker. Allt material hittar ni hos Scrap Magic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar